Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ciechanowie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych PINB w Ciechanowie.

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY

Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów

 

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, reprezentacja Inspektoratu w sprawach związanych z zakresem pracy.

 

ZAKRES ZADAŃ

  1. Przyjmowanie pism wchodzących i wychodzących (w tym też zawiadomień o zakończeniu robót budowlanych, zawiadomień o rozpoczęciu robót budowlanych, wniosków o pozwolenie na użytkowanie);
  2. Rejestracja korespondencji wychodzącej i wchodzącej;
  3. Obsługa interesantów;
  4. Udzielanie informacji petentom w zakresie dot. Kancelaryjnych czynności
  5. Odbieranie telefonów;
  6. Archiwizacja akt spraw merytorycznych;
  7. Utrzymywanie porządku w aktach i na kancelarii;
  8. Rozdzielanie zwrotek i dopinanie do akt spraw;
  9. Adresowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej;
  10. Administrowanie strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej;
  11. Rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych;
  12. Obsługa umów zawieranych z PINB w Ciechanowie;

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

  1. Wykształcenie min średnie,
  2. Doświadczenie zawodowe: min 2 letni staż pracy,
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. Korzystanie z pełni z praw publicznych,
  5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. Oświadczenie o znajomości: kodeksu postępowania administracyjnego.

 

WYMAGANIA DODATKOWE

 

  1. Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,
  2. Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office)

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

  1. Życiorys (CV) i list motywacyjny,
  2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności,
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

 

  • Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2021 r.
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, pok. 316, III piętro, 06-400 Ciechanów
  • Dokumenty proszę składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na wolne stanowisko ds. Organizacyjno - Administracyjnych


INNE INFORMACJE:


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


 

Metadane

Data publikacji : 01.12.2021
Data modyfikacji : 15.06.2022
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ciechanowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Dariusz Damaz
Osoba modyfikująca informację:
PINB

Opcje strony

do góry